maanantai 15. elokuuta 2016

Aspa 30 osp (15 osp +15 osp)

Palvelutilanteisiin valmistautuminen

  • Asiakaspalvelun erilaiset työympäristöt (Markku Järvinen)  35 h
  • Työeleämän perussäännöt ja tyäyhteisön jäsenenä toimiminen (Tarja Vainionpää)  20 h

Asiakaspalvelun työtehtävissä toimiminen

  • Palvelutilanteiden hoitaminen (Tarja 25 h ja Markku 30 h) 55 h
  • Palvelutilannetta säätelevät säädökset, määräykset ja sopimukset (Markku)  25 h

Asiakaspalvelun kielitaito (Kristina Laine)

  • ruotsi  20 h
  • englanti  20 h

Asiakaspalveluun liittyvien toimistotehtävien hoitaminen (Kirsi Tenhunen, Tuire Ahlfors)  50 h

Toiminnan kannattavuuden selvittäminen (Jari Molari)  30 h

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti